Poniżej znajdziesz najpopularniejsze pytania dotyczące składanych zamówień.

1. Jak szybko przygotujecie moje zamówienie?

Cenimy Twój czas i wiemy, jak ważne jest, by zamówione produkty dotarły do Ciebie jak najszybciej. Po złożeniu zamówienia rozpoczynamy jego realizację maksymalnie w ciągu godziny od zaksięgowania płatności lub otrzymania zamówienia w przypadku płatności za pobraniem.

2. Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?

Zamówienia InPost (kurier lub paczkomaty) złożone w dni robocze do godziny 20:00 wysyłamy zazwyczaj tego samego dnia. Jeśli zamówienie wpłynie w dzień wolny, wysyłka odbędzie się w najbliższym dniu roboczym.

3. Nie udało mi się dokończyć płatności Przelewy24. Co teraz? 

Jeśli pojawiły się problemy z płatnością, możesz opłacić zamówienie tradycyjnym przelewem:
Odbiorca: HZ7 Sp. z o.o.
Adres: Aleja Wyzwolenia 46/437 71-500 Szczecin 
Numer konta: 96 1050 1559 1000 0090 8424 0002
Adres banku: ING Bank Śląski S.A.
SWIFT: INGBPLPW
Tytuł przelewu: W tytule płatności prosimy podać tylko numer zamówienia

Po zaksięgowaniu wpłaty zamówienie zostanie niezwłocznie zrealizowane. Pamiętaj, że brak płatności skutkuje anulowaniem zamówienia. 

4. Czy istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zamówienia?

Ze względu na szybkie procesy logistyczne zmiany w zamówieniu nie są możliwe, chyba że jeszcze nie zostało ono zatwierdzone (dotyczy przelewu tradycyjnego). Jeśli chcesz coś zmienić, anuluj zamówienie i złóż nowe – środki zostaną Ci zwrócone.

5. Jak anulować zamówienie?

Dla zarejestrowanych użytkowników: Zaloguj się na swoje konto, przejdź do historii zamówień i kliknij „Anuluj.” Dla gości: Wyślij e-mail z prośbą o anulowanie. Pamiętaj, że na anulowanie masz ograniczony czas!

6. Nie zdążyłam/-em anulować zamówienia. Co teraz? 

Jeśli zamówienie zostało już przekazane do realizacji, anulowanie nie jest możliwe. W takiej sytuacji można skorzystać z procedury zwrotu.

7. Jak dokonać zwrotu? 

Zaloguj się na swoje konto, przejdź do historii zamówień i wybierz opcję „Zwrot.” Dla gości: Wyślij e-mail z prośbą o zwrot i odeślij produkt wraz z wypełnionym formularzem zwrotu:

https://hanzze.pl/img/cms/hanzze_formularz_zwrotu_2024_v1.pdf 

8. Gdzie znajdę fakturę?

Faktura zostanie do Ciebie wygenerowana automatycznie w ciągu 72h po dostawie. Dokument znajdziesz 
- w mailu potwierdzającym realizację zamówienia,
- w Twoim Koncie klienta (dotyczy użytkowników, którzy założyli konto). 

9. Mam inne pytanie.  

Skontaktuj się z nami – nasz zespół chętnie pomoże i udzieli wszelkich informacji:
+48 792 807 700
sklep@hanzze.pl